fredag 21 oktober 2011

Elevrådet Fjällenskolan




Härligt att ibland söka sig tillbaka till Fjällenskolan! Härifrån har jag många minnen och många kompisar kvar. Eleverna har blivit äldre, den sista kullen jag hade går idag i nian å några av dem jag hade första året arbetar här idag... Kände mig plötsligt gammal... Nä de e jag inte!

Tycker om att vara här på politikerbesök, det blir givetvis naturligt, jag e trygg med dem som jobbar här och de med mig.

Just nu står jag bakom Sarita, som är ansvarig för elevrådet.
- Jag tänkte att jag fick göra så mycket roligt med Flora, förklara hon för elevrådet när hon berättar varför just hon e ansvarig för elevrådet.
Jag blir givetvis glad och stolt!

Frågor på elevrådet:
Saker som försvinner på rasten
Svordomar på väggarna
Maten
Fotbollsmål
Klätterställning som politikerna lovade och glömde bort

Smart drag av läraren: ger uppdrag direkt till barnen att kontakta rätt person. Jag får i uppdrag att återkomma om elevrådet.


- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Fjällenskolan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar